Assalamualaikum...

Nak buat pengumuman skit ni, korang mesti suka OFFER kan..hah gud...ok korang klu nak lebih byk offer dr TBB, boleh lawati FB kami, kat sana ada lebih byk OFFER.

Just klik kt page FOLLOW FB, kami akan link kan korang terus ke FBB kami...

So enjoyyyyy!!!

Tengs a lot
Regards,
Wanda ;-)

Sunday 22 July 2012

Pengumuman

Assalamualaikum dan salam 1 malaysia...Monday blues kan arini...hahahha sy pon sama..malas nk wat kje tp dok upload gambar kt blog jek....ok ok bukan itu sebenarnye citer yang saya nak war2kan...korang mesti da tgk new upload saya kan...jangan terkejut ngn harga dia tau korang. Itu bukan baju bundle. New item, just help my fren to clearkan stok kat kedai dia...that y saya jual murah dari pasaran dan semestinya lagi mahal skit jek dari harga bundle sbb dah semestinye ini stok bukan bundle. Bukan tu ejk tau stok nye..ada lg yg belum sempat sy snap...Tunggu free skit bru buat. Bulan pose ni rutin mmg penuh. Ada lebih kurang 13-15 helai.. yang lebih2 tu saya da rembat utk my doter..heheheh.Kalau ada yang korang minat just contact me k..u olls semua tau kan mcm mna nk contact saya...ok bubye..;-)

No comments:

Post a Comment